.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خیزش های اسلامی منطقه خاور میانه عرصه را بر آمریکا تنگ کرده است
نماینده جنبش حماس به نقش تاثیر گذار انقلاب اسلامی ایران در خیزش های اسلامی منطقه اشاره کرد و بیان داشت : خیزش های اسلامی ایجاد شده در منطقه خاور میانه ،عرصه را بر آمریکا تنگ کرد

مدیر کل سیاسی وزارت کشور گفت: اطاعت و تبعیت محض از فرامین رهبری بر همگان واجب است .

به گزارش روابط عمومی سازمان جوانان مازندران محمود عباس زاده مشکینی در همایش بیدار ی اسلامی سر آغاز "جهان بدون سلطه"که در حسینیه عاشقان کربلای ساری با حضور مدیران دستگاههای اجرایی ،دانشجویان،دانش آموزان و خانواده های معظم شهدا برگزار شد افزود: نظامی که بر مبنای ولایت فقیه پایه گذاری شده است، مسیر توسعه و پیشرفت را با اقتدار طی می کند.

وی اظهار داشت: دشمنان با بزرگنمایی اختلاف در بین برخی مسئولان، با ایجاد شبهه افکنی قصد ایجاد شکاف در بین خدمتگزاران نظام را دارند.

وی با اشاره به رابطه امام و امت در مکتب اسلامی این رابطه را دوسویه دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها خدمات ارزشمند دولت را مورد ستایش قرار دادند و رئیس جمهوری نیز بارها بر پایبندی و اعتقاد راسخ خود به ولایت فقیه تاکید کرده است.

مدیر کل سیاسی وزارت کشور در بخش دیگر سخنان خود افزود: قدرت جهانی آمریکا و به تبع آن نظام سلطه در کشورهای منطقه در سراشیبی سقوط قرار گرفته و این مهم از مدت های پیش آغاز شده است.

"عباس زاده مشکینی" بیان داشت : جنبش های اسلامی به سرعت در کشورهای مسلمان منطقه در حال گسترش است و بی شک تا قلب نظام سلطه نیز پیش خواهد رفت.

وی برگزاری همایش در مازندران را نشانه موقعیت شناسی خوب مردم مازندران و دلیلی بر همراهی و پشتیبانی مردم ولایتمدار مازندران از آزادیخواهی و عدالت طلبی است.





معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران: موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه به برکت انقلاب اسلامی است.

هادی ابراهیمی نیز در این همایش گفت: جریان بیداری اسلامی که از کشورهای تونس و مصر آغاز شده اکنون در حیات خلوت سلطه گران نیز در حال ظهور و بروز است.

وی اظهار داشت: دسایس سازمان یافته دشمنان در خاور میانه، با بروز بیداری اسلامی در کشورهای منطقه نقش بر آب شد.

ابراهیمی ادامه داد: دنیای اسلام در یک خیزش بی سابقه به سمت انقلاب جهانی و تحول بنیادین در حال حرکت است.

وی تاکید کرد باید از قیام های مردمی که در کشورهای مسلمان منطقه ایجاد شده به شکل مطلوب حمایت شود و مورد صیانت قرار گیرد.



بنابراین گزارش معاون سیاسی و بین الملل جمعیت دفاع از ملت فلسطین نیز در این همایش بین المللی در سخنانی گفت: جنبش های اسلامی توان ارائه الگوهای مناسب به جهان را دارد.

حسین رویوران نیز در همایش بین المللی جهان بدون سلطه در ساری با بیان اینکه، حوادث رخ داده در کشورهای مسلمان ، باورهای جاهلی منطقه را دگرگون کرده است گفت: شیعه و سنی به عنوان دو برادر باید در کنار یکدیگر قرار گیرند تا برای عزت و سرافرازی اسلام گام بردارند.

عضو جمعیت دفاع از ملت فلسطین افزود: مسئولان رژیم صهیونیستی پیشنهاد 22 درصدی عقب نشینی از خاک فلسطین اشغالی را ارائه کردند.

وی به نقش پیروزی مردم در انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: 33 سال قبل همه مردم ایران خواهان تغییر سیاسی و خروج غرب از کشور بودند و این اتفاق در حال حاضر در خاور میانه قابل مشاهده است.

رویوران گام بعدی ایجاد تحول در منطقه خاور میانه را پیروزی جنبش مقاومت بر رژیم صهیونیستی عنوان کرد و بیان داشت: این پیروزی به ملت های بزرگ جهان، نوید برتری اسلام به کفر را بسیار پررنگ کرد.

رویوران ادامه داد: مقاومت مردم غزه در جنگ 22 روزه باورهای اجتماعی اسلامی را تحکیم بخشید و این تفکردر ذهن ملت های ایجاد شد که حکومتی که دارای پشتوانه مردمی نباشد و اقتدارش وابسته به کشورهای بیگانه باشد قابل تغییر است و فرار بن علی در تونس نشان دهنده این موضوع است.

عضو جمعیت دفاع از ملت فلسطین به نقش تاثیر گذار سیاست خارجی ایران در قبال کشورهای غربی اشاره کرد و افزود: "نه" ایران به دیکتاتورهای غربی نشان از شهامت و شجاعت ملت ایران و پوشالی بودن قدرت های غربی داد و ادامه فعالیت صلح آمیز هسته ای ایران با وجود مخالفت های غربی بر اقتدار ایران اسلامی اضافه کرد.

وی به آشتی حماس و جنبش فتح اشاره کرد و تاکیدکرد: آشتی این جنبش در فلسطین اشغالی ناشی از بیداری اسلامی بود که منطقه را برای حضور رژیم صهیونیستی نا امن کرد.

وی تاکید کرد: تاثیرگذاری جنبش اسلامی در منطقه به حدی اثرگذار بود که رژیم صهیونیستی تاکنون 30 اجلاس برای بررسی تحولات منطقه برگزار کرده است.

خالد القدومی نماینده جنبش حماس در این همایش با اشاره به سالروز حضور اسرائیل در منطقه فلسطین که به نام روز نکبت نام گرفت ، اظهار داشت: این روزها برای ملت فلسطین روز فاجعه است و فلسطینیان در این کشور خود و پاره تن خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: ملت های استکبار، انگلستان را سالیان سال از منطقه خاورمیانه بیرون راندن و این استعمار با چهره جدید خود در منطقه اشغالی فلسطین مزدوران خود را گمارد.

وی ادامه داد: از روزی که چشم باز کردیم سایه سنگین استعمارگران را در فلسطین می بینیم که هیچ تغییر نگرشی در رفتار آنها نسبت به فلسطین ایجاد نشد.

خالد القدومی به نقش تاثیر گذار انقلاب اسلامی ایران در خیزش های اسلامی منطقه اشاره کرد و بیان داشت : خیزش های اسلامی ایجاد شده در منطقه خاور میانه ،عرصه را بر آمریکا تنگ کرد.

نماینده جنبش حماس در ایران بیان داشت: تحولات سیاسی ایجاد شده سایه خود را بر آرمان ملت فلسطین رساند و به خوبی چهره صهیونیسم را نشان داد.

وی با اشاره به شهادت 1400 نفر از مردم غزه در جنگ 22 روزه افزود: در شصت و سومین سالروز اشغال فلسطین اشغالی اعتراض خود را نسبت به اشغال گری اسرائیل اعلام کردند.

القدومی با اعلام اینکه فلسطین در این روز ،پانزده شهید تقدیم انقلاب و آرمان خواهی اسلامی خود کرد، افزود: تقدیم 15 شهید در این روز به آرمان ملت فلسطین نوید بخش آزادی ملت فلسطین است

وی با اعلام اینکه قیام ملت ها هیچوقت قابل پیش بینی نیست، افزود: خیزش اسلامی در خاورمیانه مثل سونامی است که سراسر جهان هستی را فرا می گیرد.


در ادامه این همایش شیخ علی کرب بابادی نماینده جنبش وفاق ملی بحرین با اشاره به اینکه مردم بحرین هیچ علاقه ای به حاکم فعلی این کشور ندارند، افزود: ملت بحرین با حاکمان این کشور هیچ وجه مشترکی ندارند.

وی به وضعیت اسفناک زندان های بحرین در قبال انقلابیون این کشور اشاره کرد و افزود: انقلابیون بحرینی در این زندان ها در شرایط بسیار سخت به سر می برند.

وی با اعلام اینکه بسیاری از چهره های سیاسی ایران از نزدیک بحرین را دیده اند، بیان داشت: بحرین یک چهره مذهبی مثل قم و مشهد دارد و حاکمان بحرینی دست به تحریف تاریخ این کشور زدند.

کرب بابادی با اشاره به نقش آل سعود در کشتار مردم انقلابی بحرین خاطر نشان کرد: هیچ خط قرمزی برای کشتارمردم بحرین وجود ندارد وآل سعود حتی به اطفال بیگناه نیز رحم نکردند.























استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.243 seconds.